۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

لطافت

فاطی فاطی فاطی فاطی فاطی
از دست تو کردم قر وقاطی



فاطمه رجبی دادن پست های کلیدی به زنان را در تضاد با ایفای نقش همسری، مادری و روح لطیف زنانه دانسته است: " احمدی‌نژاد در حرکتی سازنده چهار سال پیش نام «مرکز مشارکت زنان» را به «مرکز امور خانواده» تغییر داد و مبانی تصمیمات و برنامه‌سازی‌های دولت را براساس محوریت خانواده اعلام کرد. حال، زنان وزیری که بخواهند از پشت میز بلند شده و مانند وزیران خدمتگزار و مسؤولیت‌پذیر دولت نهم (با نمونه‌ای چون باقری لنکرانی) شهرها و روستاها، جاده‌ها و بیمارستان‌ها، خانه‌ها و خیابان‌ها و حتی انبار داروهای قاچاق را شبانه‌روز سرکشی کنند، چه نسبتی با خانه و خانواده، همسری و مادری و روح لطیف زنانه خواهند داشت؟"


کسی می دونست این آنگلا مرکل از وقتی صدر اعظم شد سه تا از بچه هاشو زنده به گور کرد و واسه بقیشون هم دیگه قورمه سبزی نپخت؟
یا اون کاندولیزا رایس هرزه... بعد از گرفتن پست وزارتش بود که سر از فاحشه خونه های قزوین درآورد؟
آخه قربون اون لطافت مثال زدنیت برم...برای بافتن این نغزیاتت (اون هم هفته ای یه بار)اینقدر از اون روح لطیفت مایه نذاربه نقش همسریت در جامعه برس!

۲ نظر:

  1. آخه حیف عمرآدم نیست که صرف خوندن اباطیل این خانم بشه.
    آخه حیف وبلاگت نیست که به اسم این طور آدما کثیفش می کنی.
    هر چقدر به این طور آدما بیشتر توجه بشه، زبونشون درازتر می شه و صاحب نظر تر!

    پاسخحذف
  2. حتی در میون خود اصولگراها هم ایشون صاحب نظر نیست!
    اما تو این هم که این خطابه های به اصطلاح جنجالیو انجام میده تا دیده و شنیده بشه هم شکی نیست!
    گاهی بر خلاف شما ناشناس عزیز شنیدن نغزیات این پدیده های عصر حاضر برای خندیدن و مزاح کردن نه تنها خالی از لطف نیست بلکه اینگونه پدیده ها معمولا تغذیه کننده طنز نویس ها و ... خواهند بود.
    عزت زیاد!

    پاسخحذف